Velkommen til kultur- og tradisjonsfest 29.02.2024

VELKOMMEN TIL TRADISJONSFEST i Gamlebyen barnehage! Alle foreldrene, besteforeldre og søsken er herved invitert til tradisjonsfest torsdag 29. februar 2024 kl. 15.00-16.00. Ta dere tid til en koselig og lærerik ettermiddag sammen med barna! Dere får se litt av hva vi har gjort i disse internasjonale ukene, og det blir litt underholdning fra barna.

Det blir avdelingsvis feiring, med innsamling til barna i Gaza. Vi vil også servere tradisjonell mat fra noen av landene vi har jobbet med. Derfor ønsker vi at alle kan ta med mat/kake til tradisjonsfesten.Helst tradisjonell mat.

Barnehagen lager linsesuppe. Pris: 25,- Om det er noen som kommer sent, er det veldig fint om dere gir beskjed til personalet, så vi kan gjøre ventetiden lettere for barnet.

Barna kan gjerne ta på tradisjonelle klær/pynte seg.

Husk å ta med penger til innsamlingen, og vi tar også imot vipps.